Фолна киселина и рака дебелог црева

Винове лозе-РИПЕ парадајз
Парадајз је богат извор фолата.

Веза између фолне киселине и рака дебелог црева је збуњујуће. Тренутна истраживања се меша у погледу да ли је ово хранљивих спречава или стварно подстиче извесне форме рака. Разлика између ова два налаза не може бити шири, а жири је још увек о томе која истраживања је најпрецизнији. Иако су суптилне суплементација са фолном киселином може бити здрав напор ка превенцији болести, потрошачи ће желети да два пута размисле о мега дозирање на овај витамин.

Чињенице о Фолна киселина


Фолна киселина је један од најлакших хранљивих материја за добијање. То у великој мери је присутан у обрађених намирница. Разлог зашто је фолна киселина је толико свеприсутна у комерцијалне хране је потпуно измишљена да рака дебелог црева. Према Мејо клиници , фолна киселина (фолна киселина) је:

То је за ову последњу разлога да фолна киселина је тако чест у комерцијалне хране. Фолна киселина је показала да смањи шансе за дефекта неуралне цеви код фетуса у току трудноће. Условима као што су кичмене бифида може спречити коришћењем фолне киселине суплементација током раним фазама трудноће. Стога, многи намирнице имају обогаћено са фолата у настојању да смањи шансе за недостатак у трудноћи жене.

Међутим, такве високе дозе нужно безбедно или препоручује у свим областима превенције болести?

Рака дебелог црева линк


Истраживања постаје проблематично где успостављању фирме веза између фолне киселине и рака дебелог црева је у питању. У 2010, МСНБЦ пријавио на недавне студије које изгледа да имплицира да високе дозе фолне киселине заправо узрок рака дебелог црева и других облика рака. Очигледно, чилеанских званичника објавио сазнања показују везу између повећане случајева рака дебелог црева у болницама, јер фолна киселина утврђени хране су уведени у земљи. Још једна студија у Норвешкој утврдила да случајеви рака повећан за 21 процента када су пацијенткиње подвргнути суплементација са 800 милиграма фолне киселине. Међутим, ови најновији норвешки сазнања бавили рака плућа, а не дебелог црева.

Више јасан образац

Насупрот томе, Америцан Цанцер Социети је још тренутно извештавање да фолна киселина може важно хранљивих материја у целини превенције рака. Студије пре 1994 чинило да указују на то да фолна киселина заиста смањује шансе жене да од рака дебелог црева. Касније, па чак и већих студија подршку тих налаза, што показује да појединци који су конзумирали најмање два алкохолна пића дневно биле знатно мање шансе да развију рак дебелог црева ако се допуњују своје исхране са фолном киселином.

Мање значајних налаза

2010 Студија, међутим, закључио да витамина није имао значајан утицај на рак, могућност можданог удара или срчаног напада. Америцан Цанцер Социети не сјај у односу на неке истакао научних мишљења да покушај повезивања фолата суплементација са могућим повећањем рака, али не и фирма веза је успостављена.

Закључци варирају

Од највећи део истраживања и информација доступних на Интернету, читаоци могу да достигну мноштво закључака као што су:

  • Фолна киселина суплементација повећава вероватноћу од рака дебелог црева, заједно са другим рака
  • Фолна киселина може да спречи рак дебелог црева и других врста рака
  • Фолна киселина може да има никакав утицај на рак ком
  • Фолна киселина може бити опасна као изоловани хранљивих материја

Цртање Сигурна Закључци

До досадашња истраживања може да изда саопштење фирме у вези са улогом фолне киселине када је у питању рак дебелог црева, најчвршћи закључак читаоци могу доћи до је у питању износ и начин стицања фолне киселине. Америцан Цанцер Социети завршава свој манифест о фолата са идејом да је сигурније да добије ову хранљивих материја из целе намирнице као што су свеже производе, него утврдио житарица и сок од наранџе. Тешко је предозирање на фолну киселину таквим средствима, као витамини у целини намирнице се налазе заједно са кофактора и ензиме неопходне за њихову асимилацију. Штавише, ово би могло да смањи нечије укупни унос обрађених намирница које су приметили да се повећа ионако један шансе од рака дебелог црева. С обзиром да сирово свеже производе апсолутно паковане са антиоксиданси и фитохемикалије које Центри за контролу болести верује да могу стварно боре и спречава рак дебелог црева, овај приступ нуди Вин / вин решење за забринута лица. Који год начин се одлучите да се, међутим, важно је да разговарате са вашим лекаром пре додавања фолне киселине за ваше здравље пука.

Сродним темама